Barbaroslar Episode 20 With English & Urdu Subtitles Free

 

Barbaroslar Episode 20 With English & Urdu Subtitles Free


Barbaroslar Episode 20 With English & Urdu Subtitles Free



ابھی ♥ باربروسلر ایپیسوڈ 20 انگریزی اور اردو سب ٹائٹلز کے ساتھ مفت میں دیکھیں اور ڈاؤن لوڈ کریں اور دوست باربروسلر ایپیسوڈ 20 انگریزی سب ٹائٹلز ڈاؤن لوڈ کریں اور پاکستانی اور ہندوستانی لوگ باربروسا ایپیسوڈ 20 اردو سب ٹائٹل دیکھیں۔ دوست بارباروسلر قسط 20 اردو ترجمہ ترکی میں کریں انس اور مسٹر زاہد۔

بارباروسلر قسط 20 انگریزی اور اردو سب ٹائٹلز کے ساتھ مفت
بارباروسلر قسط 20 اردو اور انگریزی سب ٹائٹلز ملہون میں۔ چلو بھئی. آئیے ملتے ہیں الپس نے اپنا نشان چھوڑا۔ یسارلر مہلون۔ وہ رہتے ہیں. مجھے امید ہے کہ ہم قریب ہو جائیں گے، میرے عثمان۔ انشاء اللہ میرے ہیروز۔ ما شاء اللہ. کی اجازت دیتا ہے. جب میں پہلی بار آیا تھا تو مجھے اس کا احساس نہیں تھا، تمہارا قبیلہ بہت چھوٹا ہے۔ چھوٹا عثمان بے کا اوباما شاندار ہے۔ یہ آپ کے لئے ترتیب میں ہے۔ اے بازنطینیو! براہ راست نقطہ پر، ماری. آپ نے کیا کہا ہم چاہتے ہیں کہ ہمارے درمیان اس خونی دشمنی کو ایک معاہدے سے بدل دیا جائے جو ہم سب کو خوش کر دے مسٹر ترگت۔ میرا بھائی آپ کے ساتھ تجارت کرنا چاہتا ہے۔ تو آپ اور آپ کا چھوٹا قبیلہ جیت جائے گا۔ کیا اتنی خونریزی کے بعد وہ ہمارا دوست بننا چاہتا ہے؟

بارباروسلر قسط 20 اردو سب ٹائٹلز
مسٹر ترگت۔ یہ میرا گرا ہوا الپس ہے۔ آپ جو کہتے ہیں اسے بھول جائیں کیونکہ یہ ماضی ہے۔ میں نہیں بھولتا لیکن میں اوباما کے بارے میں بھی جانتا ہوں۔ یاد رکھیں، یہ تجارت میں رکاوٹ نہیں ہے۔ بارباروسا قسط 20 اردو اور انگریزی سب ٹائٹلز میں لیکن آپ جانتے ہیں کہ میری شرائط بھاری ہوں گی۔ آئیے ان کے بارے میں بات کریں جب آپ فیصلہ کریں، مسٹر ترگت۔ میں آپ سے سننے کا منتظر ہوں۔ اب آپ کی اجازت سے۔ مسٹر ترگت۔ لے لو. میں تقریبا بھول گیا تھا. آپ کے لیے برائے مہربانی. میں نے سوچا کہ یہ آپ جیسے شریف آدمی کو سوٹ کرے گا۔ شکریہ، بارباروسلر قسط 20


 
وہ کیا چاہتا تھا جناب؟ کوز تجارت کرنا چاہتا ہے۔ کیا کہتے ہیں جناب؟ کیا کیف کے ساتھ کاروبار کرنا ممکن ہے؟ عثمان سیاست سے دور ہو گئے ہیں۔ ہم کیا کھو رہے ہیں؟ جناب، صاحب۔ کہاں ہو جناب کہاں ہو؟ لڑکوں کو توڑ دو، منتشر کرو۔ جناب! جناب! شکریہ باس! جناب! شکریہ باس! الپس! جناب! جناب! بہت بہت شکریہ عزیز! تم ٹھیک کہتے ہو، ایگل۔ خدا کا شکر ہے. آپ ٹھیک ہیں جناب میں ٹھیک ہوں۔ وصول کرنے کے لیے آپ کا بہت بہت شکریہ۔ تم اچھے ہو. الوداع ہمیں کچھ نہیں ہوگا جناب۔ میں تمہیں پہلے ہی بتا چکا ہوں تمہیں کچھ نہیں ہو گا۔ -ایگل - مسٹر ملہون ہاٹن، تم ٹھیک ہو؟ میں ٹھیک ہوں، گوکٹگ۔


بارباروسلر ایپیسوڈ 20 انگریزی سب ٹائٹلز

Gencebay کہاں ہے؟ جناب آپ کے گھوڑے وہاں ہمارا انتظار کر رہے ہیں۔ لیکن میرے آقا، آپ کو بہت حکم ہے۔ کیا تم ٹھیک ہو؟ میں ٹھیک ہوں. میں ٹھیک ہوں. جو پاپ انہوں نے ہم سے چرایا ہے وہ صرف تباہی کے لیے ہے۔ الحمد للہ۔ ہم ٹھیک ہیں. انشاءاللہ جناب۔ پھر گھوڑوں کی طرف چلتے ہیں۔ شکریہ صاحب. اچھا دیکھو بھائی ٹھیک ہے بھائی فکر نہ کرو بھائی نیچے جاؤ بھائی جان۔ اگلی بار، انہیں مضبوطی سے باندھیں۔ یہ پھیل جائے گا اور غائب ہو جائے گا۔ رشیر۔ کی اجازت دیتا ہے. کی اجازت دیتا ہے. الپس کو رکنے دو۔ آپ اپنے گھوڑوں کو غلط سمت میں چلا رہے ہیں۔ ہم آئزن ہاور، بارباروسلر قسط 20 پر جائیں گے۔



Post a Comment

0 Comments