Kurulus Osman season 3 Episode 84 in Urdu subtitles free

 kurulus osman سیزن 3 قسط 84 اردو سب ٹائٹلز میں۔ وزیر علیمشہ… میں عثمان کے سر کے ساتھ تمہاری لمبی لمبی زبانیں بھی لے جاؤں گا۔ آپ کبھی دباؤ نہیں ڈالیں گے۔ پھر، اس وقت، آپ دیکھیں گے کہ یہ کس چیز سے مشابہت رکھتا ہے۔ یہ لاؤ! ان کے چہرے کھول دو! Vizier Alemşah… جس کے دل میں تھوڑی سی بھی برائی ہے وہ اس کے انعام کو اس سے آگے کے عظیم الشان میں قبول کرے گا۔ کرولس عثمان سیزن 3 قسط 84 اردو سب ٹائٹلز میں

Kurulus Osman season 3 Episode 84 in Urdu subtitles free
Kurulus Osman season 3 Episode 84 in Urdu subtitles free


آپ بھی کریں گے۔ میرا رب جہاں تک ممکن ہو آپ کے تمام ریکارڈ کو منتقل نہیں کرے گا۔ بہت سے نڈر آدمی ہیں جو آپ کا ریکارڈ دیکھیں گے۔ تمہارا بدلہ انتہائی ہو گا۔ ان کا نظم و ضبط ناقابل یقین ہوگا۔ تاہم جب موقع ملے۔


اس طرح کے حوالے اور اسرار حصے۔ صاحب Söğüt کا نچلا حصہ چیونٹیوں کی کالونی کے رہنے کی جگہ سے مشابہ تھا۔ کوئی بھی واقعی یہ نہیں بتا سکتا کہ کس چیز کی ضرورت ہوگی اور کب۔ فی الحال یہ جگہ ہمیں وزیر کے انتقال تک لے گئی ہے۔ الپس، تم اچھی طرح سنو، کوسس۔ جن افسروں پر آپ بھاگتے ہیں ان کو محدود اور پرامن طریقے سے دور رکھیں۔ کرولس عثمان سیزن 3 قسط 84 اردو سب ٹائٹلز میں


آج شام وزیر اعظم کی تکمیل ہوگی۔ تاہم، اس کے علاوہ، کسی کو نقصان نہیں پہنچے گا. ترگت۔ - شکریہ. کی اجازت دیتا ہے. کی اجازت دیتا ہے. آؤ… آؤ اور وزیر علیمشہ کو دیکھو آؤ… ایک منصفانہ نتیجہ نکلے۔ جب بھی وہ سنتا ہے کہ میری ماں مر گئی ہے، وہ یقین کرے گا کہ میں میموریل سروس میں جا رہا ہوں۔ ماں! میں عثمان ہوں۔ تم آئے؟ پہنچ گئی ماں۔ - خدا کا شکر ہے. میں آیا. پہنچ گئی ماں۔ - خدا کا شکر ہے. کرولس عثمان سیزن 3 ایپیسوڈ 84 انگریزی اور اردو سب ٹائٹلز میں\

اس صورت میں کہ تم شہوانی کو ابدال کہتے ہو، میری امی کیسی ہیں؟

آپ کا بہت احسان ہے جناب۔ اس کی چوٹ ٹھیک ہوگئی اور اس کا بخار اتر گیا۔ ایک مناسب آرام کی ضرورت ہے. میری ماں ایک سخت عورت ہے۔ یہ حیران کن طور پر بہتر ہوگا۔ یہ حیران کن طور پر بہتر ہوگا۔ کسی بھی صورت میں، ہم صرف یہ جان لیں گے. پیاری، تم میری ماں کے پاس رہو۔ ملہون، تم بھی یہیں رک جاؤ۔ آپ سب کو بتا دیں گے کہ میری ماں مر گئی ہے۔


وزیر کو کچھ اسی طرح کا علم ہوگا۔ کسی نہ کسی وقت وہ اس آخری آرام گاہ میں ہوگا۔ عثمان قرب میں ہوگا! ہر طرف تلاش کریں! باہر دیکھو! اسے یاد نہ کرنے کی کوشش کریں! اب آپ کیسے جائیں گے؟ آپ یقینی طور پر آرام کر سکتے ہیں، میرے الپس نے ہر چیز سے نمٹا۔ فی الحال میری طرف احتیاط سے توجہ دینا۔ یہی وجہ ہے… وہ قبرستان میں اپنا جال بچھا دے گا۔

CLICK HERE TO WATCH

Post a Comment

0 Comments